Fundació 18 Maig - Juliol del 2021 | Page 62

ble configuració del món actual , ordenat en petit , i al voltant de la mar . “ En la meva cadira de rodes , més alta que els altres , em sentia com Posidó , el déu de la mar ”, va escriure la Nujeen en narrar el seu viatge des de Síria fins a Alemanya . En arribar a Lesbos , Grècia , un fotoperiodista espanyol va cridar des de terra : “ Algú parla anglès ?”. Ella ho havia après davant de la televisió . “ Jo !”, Va exclamar al periodista . A partir d ’ aquest instant , i mentre marxaven cap al nord , va esdevenir una indispensable traductora . “ Em vaig sentir feliç de ser útil , vaig poder començar a practicar l ’ anglès que havia après en els tres últims anys ”. Nujeen Mustafa va ser la protagonista de la campanya de Nadal 2018 del Barça . La campanya es va centrar a explicar la seva història i , a més , va ajudar al fet que es complís el somni que tenia de conèixer alguns dels seus ídols , com Ter Stegen , Iniesta , Messi i Piqué . Entre el FC Barcelona i la Fundació Barça van fer realitat aquest desig , ja que la van anar a buscar en l ’ auto-